När man vill ha..

Det finns ju så mycket fint som jag skulle vilja ha hemma. Dessa skulle jag bland annat kunna tänka mig! Vill piffa lite här och var som vanligt. Det är en sjukdom det där, som jag aldrig verkar bli frisk ifrån. Hjärtat suckar och skakar på huvudet och har slutat lyssna för längesen på mina idéer och ”du jag tänkte på en sak som skulle vara fin i hallen”. Sovrummet skulle behöva lite sängbord och lampor (nog för att man ska inreda långsamt men 4,5 år?), och arbetsrummet har vi pratat om att styra upp. Synd att det ska kosta en massa pengar, fast det är väl lite tur också för annars skulle jag go bananas titt som tätt.

Bilderna har jag lånat från granit.se och designtorget.se

Kommentera

