Öva sig lite

Så där ja! Bordet är provfyllt med alla grejer jag ska ta med i morgon. Svärmors stickade strumpor, mina mössor och ett par filtar. Det kommer ju se lite annorlunda ut imorgon såklart eftersom mitt bord hemma är kortare än det jag får på marknaden. Mynta coachar. Hon tycker det går helt okej för matte. Lite dåligt med liggytor för katter, men det blir ju ändå mest människor på den där julmarknaden tänker hon. Bra så.

Jag undrar om jag ska sy några fler mössor… Eller så ska jag se till att få allt annat klart först. Man skulle liksom julpynta lite på bordet. Jag undrar om man får ha en ljuslykta. Tar med den. Jag undrar vart vi gömt våra julprylar..

Kommentera

