Lördagsbrunch

Det blev en bra start på dagen idag med god brunch på Gillet med några vänner. Jag hade som vanligt för-ätit hemma eftersom jag vaknade redan vid åtta, men hade hunnit bli hungrig igen till elva när de öppnade. Innan brunchen hann vi med ett besök på djuraffären för inköp av kattmat och så åkte vi och köpte lite ljung att ställa på loftgången. Ska fota och visa sen hur det blev. En reflektion från djuraffären förresten. Varför är alla möbler och grejer som har med katter att göra besudlade med plyschdetaljer eller gjorda helt i plysch? Om jag orkade och kunde skulle jag snickra ihop mina egna, men jag behöver nog gå en kurs i ingenjörskonst först. Fast en klösbräda ska jag nog kunna klara av..

Kommentera

