En slö kväll

Igår la jag mig på massagebordet efter jobbet. Så himla skönt sätt att avsluta arbetsveckan och bra start på helgen dessutom. Jag var på Skincare Uppsala, kan rekommenderas. Duktig massör (Linnea) och så har de mjuka och sköna massagebänkar också. Jag tog en helkroppsmassage, ska det va så ska det va liksom. Efteråt var jag alldeles mosig och slö precis som det ska vara. Höll på att frysa ihjäl när jag cyklade hem och dök direkt ner i ett varmt bad när jag kom innanför dörren. På det en god köpesmiddag och ett glas vitt. Sen somnade jag i soffan och sov hela kvällen. Som en klubbad säl.

Malva tyckte jag behövde en magmassage efter middagen och trampade ivrigt i nån kvart. Gosingen.

Kommentera

