Regnig morgon

Precis som i fredags, när jag också var ledig p.g.a. jobb i helgen, vaknade jag i morse till regn och rusk. Med förhoppningen att det skulle ge med sig under dagen kröp jag upp i soffan med en kopp te, tände några ljus och läste ikapp några bloggar och facebook till ljudet av diskmaskinens dova vågskvalp. Nu blir det lite spackling (HUR kan det fortfarande finnas små hål i köksväggen? Jag har ju spacklat hundra gånger) och förhoppningsvis en sväng till stugan om vädret bestämmer sig för att bli en aning bättre. Det har i alla fall slutat regna nu.. Annars får jag sy köksgardin och nya soffkuddar. Rätt okej det med.

Kommentera

