Nu är jag allt bra förvirrad

Jag skulle gå och sätta på mig ett par strumpor eftersom jag frös om tårna. Istället går jag raka vägen in i badrummet, klämmer ut en sträng tandkräm på tandborsten och börjar borsta tänderna. Det tar bara någon sekund innan jag kommer på vad jag håller på med. I lördags försökte jag låsa upp dörren till kontoret med bilnyckeln. Ja ni hör ju. Dags för semester igen kanske?

En reaktion på ”Nu är jag allt bra förvirrad

  1. HAha, det låter som jag! Riktigt förvirrad ibland..

    Svar på frågan: Jag har gjort en tygpåse inuti som jag tryckt i vanlig kuddvadd i. Jag har tryckt i så mycket jag bara kan för att den ska vara lite fastare och inte tappa formen.

Kommentera

