Träningen då

Nu har det gått dryga två veckor på min senaste träningssatsning. Jag har tränat två gånger i veckan precis som planerat, duktiga jag. Det går riktigt bra faktiskt. Jag kan ibland försöka förhandla med mig själv om att få åka hem efter jobbet istället för till gymet, men det är bara att bestämma sig så går det. Och jag tycker faktiskt att det går bättre och bättre. Idag vågade jag köra lite tyngre än tidigare och några fler maskiner. Nu väntar jag med spänning på träningsvärken.

Så här såg jag ut idag, fast när jag kom hem (fast jag tog 4-kiloshanteln då faktiskt!). Man kan ju inte springa omkring och fota på gymet, eller hur! Just det, nu fick ni en liten sneak peek på köket också. Jag får be er att bortse ifrån de grå prickarna på väggen, de ska inte vara där egentligen. Jag ska måla färdigt köket så småningom. Det är bara det att vår renovering står stilla sedan länge. Det kom liksom en stuga emellan.. Planen är ju såklart att det ska bli klart och då ska ni få se ordentliga bilder.

Jag insåg förresten idag att jag bokat in min belöningsmassage FEM veckor efter träningsstarten, inte fyra som jag trodde. Fast å andra sidan var målet att träna två gånger i veckan i en månad, så det blev ju faktiskt helt rätt ändå. Jag tror jag ska överleva det också, och tanken är ju faktiskt att jag ska fortsätta träna även efter den efterlängtade massagen. Det är ju egentligen ganska kul bara man kommer sig iväg.

2 reaktioner på ”Träningen då

Kommentera

