Första passet, check.

Ja hörrni nu är det bara att köra på! Jag har bokat en härlig helkroppsmassage den 31 augusti så nu vill det till att jag tränar. Minst två gånger i veckan, annars måste jag boka av tiden. Det finns inte på kartan kan jag säga. Efter jobbet idag gjorde jag en heroisk insats. Det regnade och jag var utan regnkläder. Bara att trampa till gymet ändå. Det började vräka ner ännu mer och jag övervägde faktiskt att åka hem istället. Sen tänkte jag att ”jag kommer bli lika blöt om jag cyklar hem, och jag kommer bli besviken på mig själv” så jag trampade vidare i mina plaskblöta jeans.

På gymet då. Smidigast i stan. Inte. Så himla stel. Så himla ont här och var. Men skam den som ger sig. Och maskinerna! När blev de så svåra att ställa in? Jag tycker det brukar gå bra. Kände mig som en idiot. Kanske får ta och boka en instruktion trots allt.. Särskilt roligt var det inte, men värre kan det knappast bli så jag går dit igen. Skam den som ger sig. Jag är i alla fall nöjd just nu!

Inga bilder har jag att visa heller.. och tur är väl det!

Kommentera

