Fiffiga jag

Om ni visste hur många gånger jag börjat träna. Så där på riktigt alltså. Sådär som man känner att ”nu kommer det hålla i sig”. Och så händer något och jag lägger av. Och sen går jag inte dit på flera månader. Om ni bara visste. Nu ska jag börja igen. Jag tänkte så här (och nu är jag riktigt finurlig förstår ni) att om jag går på gymet minst två gånger i veckan i en månad så får jag boka en helkroppsmassage. Jag får visserligen betala den själv, men jag älskar massage och behöver det verkligen. Åh jag tror jag har kommit på den magiska formeln nu.  I´m so smart..

6 reaktioner på ”Fiffiga jag

  1. Ja…eller byt träningsform…. Ridning? Cykling? En motionscykel framför tv:n? En sanktbernhardshund? (VET att det där sista hade du nog inte väntat dig från mig va?)

  2. Så om jag skaffar en bernhard blir jag vältränad? Hm, ja kanske 🙂 Faktum är att jag tycker om att gyma, men har ändå så svårt att ta mig dit…

  3. Lycka till Amanda!!! Är det gå på gym du vill,så ska du prova igen!!! Jag tror på dig!!! Ulla-Britt också!!

Kommentera

