Hjärta Kent

Konserten, jag säger bara wow vad bra det var! De började med en av mina absoluta favoriter, Klåparen, och sen var det bara lycka ända till slutet. Längs vägen hann de med ett gäng grymma låtar från nya skivan, bland andra Petroleum, Tänd på och Jag ser dig. Jag är glad att jag hunnit lyssna in mig lite för de växer för varje gång. Så himla bra. Den skivan kommer gå på repeat i mina öron framöver, lemmetellya.

De brände också av hits som Kärleken väntar och Musik non stop innan de meddelade att det var dags för sista låten. Att stå där i publikhavet, krama om hjärtat och njuta av fantastiska 747, det är magiskt. Det blev inte mindre än två extranummer, och först då fick vi höra 999 från nya skivan. Kombinationen av konfettiregn, Mannen i den vita hatten och ett fyrverkeri blev en perfekt avslutning på en riktigt bra konsert. Den bästa tror jag faktiskt.

Kommentera

