Big plans

Gissa vad vi har gjort i påsk? Jo, igår hängde vi på låset på IKEA när de öppnade klockan 10. Idag gjorde vi samma sak på Bauhaus och sedan tog vi ytterligare en sväng på IKEA. Här på Murargatan smids det planer ska ni veta. Nu har vi något riktigt stort på gång. Kan ni gissa vad som pågår?

Nu ska jag vika flyttkartonger och spela bra musik på hög volym. Och förresten sätter jag min ena arm på att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Jag bar tio ihopvikta flyttkartonger ända till bilen, och sedan från bilen in i lägenheten. Det är styrketräning på hög nivå för en sparris som jag. Tjo faderittan!

Kommentera

