Nya mössor

Idag har jag sytt ett gäng nya kaudamössor. Det var riktigt roligt! Jag blev lite less på att sy efter julmarknaden för då satt jag så himla intensivt den sista veckan. Jag tror faktiskt inte att jag sytt något, förutom våra nya gardiner, sedan slutet av november!

Jag har en del att göra på kauda.se nu. Fota alla nya mössor, och lägga upp dem. Sen upptäckte jag att jag hade en massa mössor hemma som jag sytt inför marknaden som inte blivit fotade och upplagda. Vidare planerar jag en liten rea på gamla mössor för det börjar bli fullt i lådorna här hemma.

Här är dagens skörd!

En reaktion på ”Nya mössor

Kommentera

