Knyckekatter

För ett par veckor sedan landade jag i soffan efter jobbet, skitatrött och frös ordentligt. Tänkte att jag kanske hade feber så som den sjuksköterska jag är plockade jag fram termometern. Den visade en himla låg temp så jag bäddade ner mig och hoppades att jag inte skulle avlida. Alltså, 34,5 kan väl knappast vara hälsosamt? Den steg rätt snabbt till normala 36,nånting i alla fall. Men hur som helst. Jag lämnade tempen på soffan, i sitt plastfodral, och tänkte inte så mycket mer på det. Någon vecka senare hittade jag locket till fodralet och insåg att katterna nog stulit både fodral och innehåll. Dagen efter kom Mynta släpandes på instruktionshäftet. Nu återstår bara att lokalisera själva tempen och den andra delen av fodralet.. 

Det enda som återstår.. knäppiskatter ❤

Kommentera

