Hjärtat säger att jag brer ut mig när jag sover

Jag hävdar bestämt att han far med osanning. Det är inget annat än påhitt  och ont förtal. Jag ligger på min halva, och han har sin halva. Det ser ju vem som helst. Jag tror han lider av astigmatism och ser snett.

3 reaktioner på ”Hjärtat säger att jag brer ut mig när jag sover

  1. Ha ha ha! Absolut! Be honom fixa nya glasögon eller linser. Man ser ju klart och tydligt att du ligger längst längst ut på din kant och inte tar upp nån plats alls…=)

  2. Ja och om det skulle vara så att jag ligger på mitten så har han ju ändå halva sängen för sig själv, en bit på ena och en bit på den andra sidan om mig! Förstår inte vad han klagar på..

Kommentera

