Estelle??!

Stackars lilla prinsessbebisen som fått ett sånt hiskeligt namn. Jag får bara associationer till strippor och porrisar, samt Joeys manager (Joey i vänner alltså). Det trodde jag inte om Danne och Vickan. Det finns vissa namn jag har väldigt svårt för. Estelle är uppenbarligen ett av dem. Men..det är ju min högst personliga åsikt. Hennes föräldrar har valt  namnet till sin dotter, antagligen för att de tycker att det är ett vackert namn och det får man ju respektera. Och jag tror säker att hon kommer bli en trevlig människa och kompetent drottning framöver, trots att namnet inte faller mig i smaken. Fast när hon blir vuxen kanske hon får välja vilket jobb hon vill. Man vet ju aldrig.

7 reaktioner på ”Estelle??!

  1. Det låter ju som en fransk porrskådis. Passar det bättre att vara president med ett sånt namn? Men man kanske vänjer sig..

  2. Estelle Silvia Ewa MARY? Mary? Det är för bövelen inte ens rätt språk. Och ja, klara chips-vibbar..

  3. Hade hoppats på en prins Johan jag…men, men -det blir aldrig som man tänkt sig 😉

Kommentera

