Äntligen

Tack vare den höga temperaturen av 8 grader kunde jag idag ta en promenad som är värd att kallas promenad. Bara små partier halka, men i övrigt gick det fint att knata på. Underbart. Nu kan jag återuppta mina promenader efter jobbet igen! Den här veckan har det ju varit totalt lönlöst att ens försöka. Skridskor hade funkar bättre, men några såna har jag inte. Det var så härligt att höra vattnet porla och fåglarna som kvittrade.

Låt mig presentera Salabackesjön. Blir fint att bada där i sommar!

Förutom halkan har kroppen varit riktigt dryg den här och förra veckan. Jag har fått mer ont igen och jag blir så trött. Men vad fasen, det har ju blivit bättre förr så det blir det nog den här gången också! Trots att jag haft ont har jag ändå varit duktig och tränat mitt lilla program så gott jag kunnat varje dag. Skam den som ger sig.

Kommentera

