Jo en sak till..

Ni minns att jag skrev om att börja promenera några dagar i veckan efter jobbet? Nu har jag gjort det i ett par veckor, och jag har faktiskt känt mig piggare. Inte en enda gång har jag gått hem och sovit efter jobbet, och inga nerdragna rullgardiner förrän på kvällen när det ändå var dags för sängen. Testa ni med! 

Måste ju visa en av mina fina orkidéer som jag tycker så mycket om. Har aldrig sett så många knoppar! Längtar lite till våren när man kan börja sätta blommor på balkongen och ser den första tussilagon..

5 reaktioner på ”Jo en sak till..

Kommentera

