Med rullgardinen nere

Alltså, jag är så trött. Som att någon dragit ner rullgardinen. Så har det känts hela helgen, och rätt länge innan dess fast inte lika illa hela tiden. Ibland dras gardinen ner, men oftast är den lite på trekvarten så att säga. Jag tror inte att det beror på sömnbrist för jag sover helt okej på nätterna och sover ut ordentligt på helgerna. Järnvärdet är inte på topp men inte jättedåligt heller (taget i november). Det har varit sjukt mycket på jobbet länge nu, massor som ska ske på en gång och helst nyss, och det är klart att det påverkar, men det jag tror är största boven är att jag inte rör på mig nånting. När jag är ledig vill jag bara ta det lugnt, helst inta soffläge, men det är nog inte så himla bra. Tänk om jag skulle ta en promenad efter jobbet varje dag? Lite luft och lite motion. Inte så tokigt kanske.. Behöver ju inte ta så lång tid. Och så det här med den ”riktiga” träningen, fast det får jag ta tag i när mitt halsonda (som jag haft ett par veckor nu) försvinner.

2 reaktioner på ”Med rullgardinen nere

  1. Hrmm, jag känner igen den där tröttheten. Led av dem några månader för sisådär 1år och 9månader sedan.. 😉 Nejdå, men allvarligt, avsaknaden av ordentligt med solljus gör mig trött på vinterhalvåret, kan det kanske vara något sådant som spökar?

Kommentera

