Kan någon förklara det här för mig?

En vuxen man sjunger i falsett. Ganska fin melodi måste jag säga. Inte så tokigt till en början (falsetten undantagen), och så plötsligt…. ”I was born to be your sockerbagare”. Eh, va? Jag kanske är för dum för att begripa, men det här var något av det värsta jag sett. Nu lägger jag inte ut det klipp som jag såg på Nyhetsmorgon nyss för det har jag inte idats leta reda på, och det var nog snäppet värre att se det live. Tydligen Salem al Fakir som upptäckt honom. Nej jag begriper inte vad som är bra med detta. Jag är ledsen.

Kommentera

