Idag är jag lite handikappad

I alla fall om man ska tro min parkering. Jag har nämligen råkat ställa mig på en handikapplats, och det märkte jag först när jag slagit av motorn. Nu tänker jag stå kvar här, för jag orkar inte parkera om. Jag sitter trots allt kvar i bilen och det finns flera lediga platser av samma slag. Ja det finns många platser av det vanliga slaget också för den delen. Media markt är inte så hett på fredagskvällen. Tur är väl det, att folk har annat för sig menar jag. Något dom däremot är hett är 11-bitarssushi från Fålhagen. Där fick hjärtat vänta länge i kön. Jag agerar taxi idag. Hämtade hjärtat på jobbet och skjutsar till media markt för att hämta reparerad iPad som Kisse slängde i golvet för några veckor sedan..

Så himla skönt att det är helg nu i alla fall. Tänkte på det idag, att man tycker det är så skönt när veckorna går fort. Det gör i alla fall jag. Fast egentligen är det lite hemskt för jag vill ju inte att själva livet ska gå fort. Nåväl. Nu tar vi helg i alla fall och det ska bli wonderful ska jag säga.

2 reaktioner på ”Idag är jag lite handikappad

  1. Amanda,lär av mitt misstag! 1500 kr för att överhuvudtaget STANNA på handikapp-P!!! Antingen du sitter kvar eller inte,eller om det finns fler platser. Ingen logik,bara dyrt!!!

Kommentera

