Tack för det

Igår kom jag hem med huvudvärk och var så himla trött. Låg på soffan mellan 17 och 21, sov och slumrade om vartannat. Helt körd som människa. Gick och la mig kl 22. Hade jag svårt att somna? Nä, inte ett dugg. Fick sovmorgon och började inte förrän 8. Ändå sjukt trött men det blev lite bättre allt eftersom. Är så glad att igår inte är idag, för nu måste jag åka iväg och besiktiga bilen. Det hade aldrig funkat igår. Min kropp vet vilka dagar det passar sig att strejka minsann..

Kommentera

