Naprapaten

Idag var jag hos bästa naprapaten i Knivsta. Jag blev lite sen för jag kom ju i vanlig ordning inte iväg i tid från jobbet, men det gick bra ändå. Naprapaten klämde och kände, böjde och bände. Här har vi nog en trochanterit (dvs inflammation i muskelfästet på utsidan av höften), sa han. Det kan tydligen ge besvär i ljumsken. Han satte nålar i min trochanter. Aj aj aj och satan, sa jag. Sen satte han nålar där jag har ont i bröstbenet. Då sa jag ännu mer aj aj aj och satan. Usch och fy och Mandaplågeri. Nu ska vi se vad som händer. Vad som inte händer är i alla fall jogging. Det skulle jag undvika till nästa gång vi ses tyckte han. Jag som precis satt igång. Jag får hitta på någon annan träning att sysselsätta mig med så länge.

3 reaktioner på ”Naprapaten

Kommentera

