Inte igen

Ni vet hur skönt det är att stänga av väckarklockan och sova vidare när den ringer jättetidigt på morgonen? Det kan man ju sällan göra när man jobbar, men när jag pluggade och verkligen inte orkade gå upp kunde det hända att någon föreläsning fick stryka på foten.. Eftersom jag skulle vara ledig idag fick jag en briljant ide igår kväll.

20120106-225732.jpg

Inte så smart visade det sig. Jag vaknade såklart innan klockan ringde, och sen kunde jag inte riktigt somna ordentligt kändes det som. Slumrade in och vaknade om vartannat i några timmar. Steg upp klockan tio, aptrött och med huvudvärk. I natt sover jag utan väckarklocka.

Kommentera

