Imorgon smäller det

Om ni undrar varför det varit dåligt med nya inlägg på sistone så är det för att jag har haft fullt upp med ett projekt. Ett projekt som tagit en del tid, men som blev bra. Sen har jag förberett examen imorgon, med tillhörande mottagning på kvällen. Mycket att stå i, men roligt ska det bli! Jag måste återgå till förberedelserna. Ska försöka få loss lite inspiration till fler inlägg framöver. På måndag och framåt kommer jag ha all tid i världen. Då börjar jag jobba. Inte vara i skolan på dagarna och plugga på kvällarna.

Kommentera

