Vaknade med aj

Jodå, visst blev det träningsvärk. Bröstmusklerna och ryggen fick sig en omgång, det känns skönt! Imorgon är det naprapatbesök, det som jag sköt upp förra veckan. Jag har i alla fall lyckats gå till gymet två gånger och det är ju bättre än ingenting alls. Får väl skämmas lite, men nu känns det åtminstone som att jag är på väg tillbaka. Tre gånger i veckan på gymet är mitt mål, och ett par-tre joggar. Det borde gå att få till. Det är 11 veckor till Vårruset..ska jag orka måste jag ligga i nu!

Idag börjar jakten på en diktafon så att jag kan transkribera mina två sista intervjuer. Vi ska dessutom börja innehållsanalysera de intervjuer som finns transkriberade. Det här blir en mastig del i examensarbetet men också intressant. Dags att börja läsa…

Kommentera

