Trött, seg och okoncentrerad

Det går lite sådär med studierna. Känner mig trött (..och kaffet hag gjorde för att motverka detta var inte alls gott) och tänker bara på en massa annat. Till exempel borde jag ringa runt och höra mig för litegrann om sommarvikariat eller jobb överhuvudtaget och så funderar jag på när jag ska åka ner och träna. Orkar inte, men måste ta mig i kragen. Lite drygt är det att veta att det kommer vara smockfullt där idag, det är ju fredag..


Jag har i alla fall kommit en liten bit på väg.

Kommentera

