Det hade jag inte väntat mig

Vilken träningsvärk jag fick igår efter träningen i måndags,. Jag sov till och med dåligt i natt på grund av det. Tycker inte om när det blir så. Jag VET att träningsvärk inte är något farligt, och i vanliga fall gillar jag det nästan, men när det blir värre än vanligt och när man som jag har haft ont så länge ligger det nära till hands att tro att träningsvärken kommit för att stanna. Att det ska bli värre igen. Katastroftankar dyker så lätt upp. Idag var det egentligen träningsdags igen men med tanke på hur jag känt mig idag i kombination med ett lätt svidande i halsen tänkte jag att det är bäst att stanna hemma. Jag har god tid på mig att hinna genomföra veckans två återstående pass. Ska få träningsprogram av naprapaten imorgon tror jag, om han inte glömt bort det. Blir spännande att se vad han har i kikaren. Har en känsla av att det är något jobbigt, men säkert väldigt bra.

Kommentera

