Några snabba rader mitt i natten

”Träningsvärken” efter torsdagens behandling hos naprapaten är borta, jag har nyss gjort min hemövning, missade ett träningspass igår (det blev för stressigt) och ska gå och sova. Imorron kör jag gårdagens pass, och morgondagens pass får stryka på foten. Det är lugnt. Igår skulle jag ha gått 2 min, joggat 8 och gått 5, alltså en längre joggingdel än jag är van vid. Känns viktigare att prova på det passet än ett som väldigt mycket liknar dem jag har kört de senaste två veckorna. Ska bli spännande att se hur det går. Godnatt och sov gott.

Kommentera

