Det går åt rätt håll

Det blev till att stiga upp tidigt på lediga dagen. Naprapatbesök kl 8, det är ett under att jag inte somnade på britsen. Han är duktig den här killen som jag går hos. Det är nästan så jag tror att det finns hopp även för mig att bli bra i kroppen. Eller, det tror jag såklart men det känns verkligen som att det går framåt nu. Härligt! Det är verkligen en häftig känsla att kunna göra saker utan smärta, springa var till exempel otänkbart för bara ett halvår sedan. Jag har skrivit om detta förr, men jag är så glad över att äntligen börja bli ”vanlig” att jag måste skriva det igen. Kanske kan det ge hopp till någon som är i samma situation som jag har varit. Det går att bli bättre bara man får rätt hjälp. Ge inte upp! Under alla år jag har haft ont i kroppen har jag haft siktet inställt på att det en dag kommer att vända, att det kommer bli bättre. Det har helt enkelt varit det enda tänkbara, annars hade jag gått sönder. Och det är så fint att se att det äntligen börjar gå som jag vill.

Kommentera

