Tips

Kan tipsa om en rolig sida för alla joggare där ute. Jogg.se heter den och är, inte helt oväntat, till för joggare som vill lägga in sina resultat, disutera joggingrelaterade saker i forumet, hitta träningskompisar och snöa in rent allmänt. Mer engagerade och hängivna människor är det nog svårt att hitta. Lägger man in ett inlägg i forumet trillar svar och tips in snabbare än man kan ana. Inget skryt utan bara ren och pur vilja att hjälpa andra att komma framåt med sin jogging. Lite gulligt är det allt. Mot min ländrygg som gör ont dagen efter en joggingrunda ska jag..

Stretcha ryggen

Stärka bål- och ryggmuskler

Skaffa bra och anpassade skor, kanske med ortopediska inlägg

Inte springa framåtlutad

Stretcha sätesmusklerna

..så det är väl bara att prova. Kruxet med skorna (som jag vet är väldigt viktiga) är att jag inte vill slänga ut dyra pengar innan jag vet att det här är något jag vill fortsätta med. Fast å andra sidan kan ju joggingskor även användas till snabba promenader..

Nu ska jag sluta drömma om jogging och istället börja läsa till tentan som infaller om mindre än en vecka och som jag ännu inte har börjat titta på ordentligt. Lycka till kära jag.

Kommentera

