Nu har jag kommit på det

Efter att ha funderat fram och tillbaka några gånger bestämde jag mig. Det är fakir jag ska bli. Glöm mitt tjat om kroppen som gör ont, bort med de spända musklerna. Jag har beställt en spikmatta. Det sägs att trycket från piggarna i mattan ökar kroppens produktion av endorfiner och oxytocin vilket gör att man blir avslappnad och känner mindre smärta. Det kan ju inte skada att prova. Hjälper det så hjälper det, och i så fall är det värt alla pengar i världen. Hjälper det inte kan jag åtminstone säga att jag har provat. Jag är väldigt nyfiken på att se hur det är att ligga på den, hoppas den dimper ner i brevlådan snabbt! För dej som inte vet vad jag pratar om, gå in på http://www.spikmatta.net och läs mer. Jag tycker det låter vettigt. Utlåtande kommer..

Kommentera

