Bakslag

Nu har jag inte tränat alls på en vecka, och det är riktigt illa faktiskt. Jag har långsamt fått mer ont och sedan igår kväll är det jättejobbigt. Känns som i våras när det var som värst, igen. Dessutom tappar jag humöret och orken när det är så här. Plus att det just nu känns skitjobbigt med skolan. Jag är totalt omotiverad, känns som att jag slösar bort min tid, och organisationen för hela utbildningen är en katastrof. Nog tjatat om detta, det får mej bara på dåligt humör. Nu måste jag se till att komma igång med träningen igen. En veckas uppehåll kan tyckas fjuttigt, men faktum är att skillnaden är enorm. Förra veckan mådde jag bra, nu gör det ont bara att gå. Jag får börja om med simning och promenader och sedan smyga in gymträningen igen. Så här får det inte bli igen. Aldrig mer får det gå så här lång tid mellan gångerna på gymet. Min kropp klarar uppenbarligen inte av det.

Kommentera

